Dagens

Inlägget publicerades: 2013-06-30 Klockan: 00:04:32
Idag blev det dressyr barbacka, sadel passar ju inte ännu heller, och hon blir
ju direkt inte smalare om man säger så.. Tvärtom snart är den väl två storlekar
för liten. Gaaah!

Dagens ridpass gick i alla fall Ok. Hon faller ju nämligen ner på bogarna och
lägger all vikt i handen så idag var fokuset precis som alla andra ridpass att rida
henne uppåt. Från halt till skritt är hon jätte fin, precis som jag vill ha henne, medans
 skritt till trav är ok, och trav - skritt är helt åt skogen och galoppen ska vi inte ens prata
om. Stundtals stunder går hon riktigt fint, men tappar det fort. Men övning, övning och
mera övning! Förhoppningvis kan duktiga Cissi rida henne på Tor, Fre och checka till henne.

Men jag hoppas att hon märker någon skillnad på henne, hon har ju mycket mer driv nu förtiden,
mer kondis, styrka och är mer vuxen i sitt beteende. Så skillnad måste hon ju märka!

Imorgon kör jag nog dressyr igen för att forsätta där jag avslutade idag, blir nog inte
lika hårt pass som idag utan mer checka av o.s.v. På måndag blir det uteritt, Tisdag löshoppning
och Onsdag Uteritt.

Jaha nej, blogg.se verkar vilja strula med att ladda upp bilder så någon bild blev det inte nu..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0