Mera shopping!

Inlägget publicerades: 2013-07-05 Klockan: 21:37:00
Dagens summa slutade på ca 4000kr. How much did I just say?!?!?
Det innebär att jag ligger ca exakt 2000kr back. Jag har studiebidrag på ca 3000kr
som egentligen ska tillbaks till CSN. Men dom har inte begärt pengarna ännu så nu råkar
jag låna dom ändå. Så gissa vem som ska jobba arslet av sig resten av månaden?!

Bjuder på några bilder, och bilderna på schabraket insisterar på att ligga upp och ner
även om jag har försökt att vända den över 10 gånger så laddas den ändå upp på blogg.se
upp och ner.

Keps med softshell nedsatt 19kr
Fleecetäcke med helhals 199kr
Schabrak 119-129kr
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0