Dagens skitsnack

Inlägget publicerades: 2013-07-07 Klockan: 23:34:31
Imorgon så laddar jag upp bilder på det mesta jag köpt (vissa saker
har jag redan tagit till stallet..). För då ska jag gå igenom allt och
lägga allt på rätt ställe. I stallet så ska jag även städa skåpet så jag
får in grejorna. Jag har så mycket saker men så lite plats i skåpet!
Blir galen!

Här hemma ska det också städas, och jag ska försöka ta tag i
att börja måla om mitt rum. Just nu har jag brunt med fondvägg
och tanken är att det ska bli vitt! Vitt är så fräsch och snyggt och
passar ihop med alla färger så så ska det bli!

Idag red jag i alla fall ut med Bella vid halv nio tiden och fy vad
det fortfarande fanns broms ute! O knott och flugor. Hemskt!
Bella var verkligen inte nöjd över det. Trodde det skulle
vara svallt och skönt men det var det tusan inte heller.
Får väl börja rida på morgonen istället för att slippa flugfäna!!

Vi fick i alla fall rida i solnedgången så det var härligt! :D
 



 

Kommentarer
Postat av: Edith

Hej! Jag såg att du hade kommenterat på min blogg för två år sedan ungefär som jag inte har sett förens nu eftersom jag slutade blogga. Du frågade om vi ägde en häst som hette Pepini född -90 och det har vi gjort! Du kan ju mejla mej om du vill veta mer! :)

2013-07-08 @ 12:44:16
URL: http://eddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0