Ridhus

Inlägget publicerades: 2013-01-06 Klockan: 20:55:12

Det blev inget ridhus igår då vi var på kalas så då blev det så sent, så det blev idag istället.
Bella var överraskat lugn när jag gjorde iordning henne idag. Stod helt still när jag
satte på transportskydd också, stort plus!!

Rakt in i transport gick hon också på både dit och hemväg.  Dock väldigt jobbig när vi skulle sadla
o så, gick över oss och gick iväg. Snark, men det känns verkligen som bara någon småsak.
Hon stod ju blickstill när jag satte på sadeln, men hon hade verkligen inte tålamodet att stå stilla
när jag skulle fixa allt annat.
Ridningen gick hursom jätte bra. Blev ganska mycket galopp och hon sparkade knappt.
En elr två gånger var det men då böt hon bara galopp med bakbenen.  Så hon var verkligen
toppen!!

Svettighäst efter ridpass som vägrar stå still med huvudet också ;)


I övrigt så strulade transporten som fan, köp förihelvete inte en värmlandsvagn scandinavia.
Eller så fick jag ett typiskt måndagsexemplar. Har nog inte åkt en enda gång utan att den
ska strula. Jävla skittransport!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Rudberg

Sötnos Bellis:) Kul att det gick så bra:) Saknar er<3

Svar: Du får komma hit ngn helg då o hälsa på!! :) kram<3
Emma Nilsson

2013-01-06 @ 22:56:53
URL: http://coloursforlife.blogg.se/
Postat av: Lowa

Älskar headern!! <3

2013-01-11 @ 20:32:02
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0