ny sadel

Inlägget publicerades: 2013-02-23 Klockan: 16:13:31
Idag har vi äntligen provat ut en ny sadel till B.

Det blev en Lippo och modellen kommer jag inte ihåg.
Men uberskön och B verkade gilla den otroligt mycket!!

Senaste veckorna/månaderna har hon nämligen varit otroligt hård i munnen,
hängt sig och varit stel. Varför hade jag ingen aning om.
tänkte att det var för att hon inte blir igenomriden ordenligt så ofta, eftersom
ridbanan inte går o rida på. Var skit deppad och ja jätte tråk var det!

Idag iallafall så var hon som vanligt i början, men efter ca 10 min så släppte det
och hon blev så himla eftergiven, självklart så var hon sitt vanliga ''ja'' och ha jätte kul
och studsa i väg och inte jobba på vissa ställen. Men annars, GUD. Jag har äntligen
fått tillbaka hoppet och kan börja hårdträna och att det visar sig resultat.

Längtar till Anna träningen imorgon och hoppas att dagens följsamhet inte bara var
en engångförtelse men det tror jag nog inte ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0