Planering Lördag

Inlägget publicerades: 2013-08-30 Klockan: 23:12:36
Åh äntligen är det fredag, som jag har längtat. Jobbet tar verkligen
kål på mig och jag har super ont i ryggen. Men man får ju cash så ska
väll inte klaga!

Idag fick Bella vila, tanken var egentligen att jag skulle tömköra henne men
var verkligen helt slut på em.
Men imorgon är det full rulle hela dagen så ska snart krypa i säng för att orka.
Dagen börjar tidigt och jag har satt klockan på halv 8, hoppas att jag är tillräckligt
pigg att kravla mig upp då, annars förstörs hela dagens planer.
Sen blir det stallet och rida B, hade tänkt att köra lite bommar och upphöjda bommar.

Efter det blir det städdag till ca 12-13 tiden. Och sen hem och måla mitt rum.
Jag planerar in ridningen på morgonen för att jag inte ska ha någon som helst ursäkt
på eftermiddagen sen, för då SKA jag fortsätta måla mitt rum, annars blir det ju aldrig klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0