Ont!

Inlägget publicerades: 2012-09-23 Klockan: 17:33:06
tjingeling!
Nu ligger jag i sängen och försöker tagga till en helt ny vecka´+ stalltjänst på skolan.
Stalltjänsten är så jävla seg så det finns inte.. Hursom i Onsdags blev det en hyffsat
härlig uteritt. Hon småvägrade att gå ibland men har ju fått in en sorts av teknik på
det hela så vi kommer framåt efter en stund! Blev lite galopp + trav i ett sjuhelsike
tempo, fanns ju inget stopp i hästen, och ingen broms för den delen heller..
Det blir att träna på!
Var precis o i det gamla stallet och skulle plocka ihop grejor till en loppis som är den
6/10 tänkte nämligen vara ganska ful och ta med det som behövs tvättas till skolan o
tvättade det där! Oskyldig
Men eftersom jag ALDRIG har tur så gled jag ner för trappan från vinden och drog upp
Hela mitt finger, gjorde ont som fan och visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag!
Blev helt svart framför ögonen och hela handen strålade av smärta. Fytusan. Nu är den
smärtan borta iallafall men det svider och gör fortfarande ont !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Åkte du kana ner för trappan? Det är ju nästan som en rutchkana när den så brant och med så smala steg!

2012-09-24 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0