Onsdag

Inlägget publicerades: 2012-09-26 Klockan: 13:46:00
Den här dagen var himla slapp.
Började morgonen att försova mig, vaknade 2 minuter över 7 och skulle
egentligen vara i stallet 7. ups! men hon jag har stalltjänst med hade heller inte
kommit. Började sen vid 8.40 och slutade för dagen vid 10.30. Sjukt slappdag!!

Igår red jag somsagt även över bommar med Bella, och fan vad galen hon blev
när hon såg dom, glad ponny alltså! Hade travbommar först gick galant åt båda
hållen, sen blev det galoppbommar, dom var lite svårare, men efter någon gång
gick det också prima. Som avslut var det tre galoppbommar + ett ''hinder'' på ca 40cm.
Märktes att hon tyckte det var riktigt roligt, men tyvärr blev hon jätte trött efter bara
20-30min av ridning. Hon ''hoppade'' inte heller över bommarna som hon gjort förut
och det var ju dagens mål att hon skulle trava/galoppera över dom så därav blev det
inte så mycket mer markarbete än det. :)

planering av resten av veckan blir något sånthär:

Idag: Dressyr i ridhuset
Imorgon:
Uteritt i skogen
Fredag:
Uteritt med lite kondition
Lördag:
Dressyr i Ridhuset
Söndag
: Utebanan?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kanske skulle ta en sväng på utebanan på lördag så kan jag kanske ge nåt tips om hur du kan tänka :)

2012-09-26 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0