världens otur!

Inlägget publicerades: 2012-10-09 Klockan: 11:10:50
japp jag har nog världens otur just nu!
Förra veckan så gled jag ju ner för trappen i stallet och drog
upp hela fingret och igår bet Bella mig i ett annat finger så det gick
total hål! Stoppade in handen i munnen på henne igår när jag var ute o red
eftersom jag trodde hon stoppat tungan över bettet, och ja då var mitt finger
på fel plats vid fel tidpunkt! och det är ju inte riktigt vad jag behöver just nu!
Tävlingen är om 12 dagar och vi har inte ens ridit igenom pogrammet ordentligt.
Samt att hon var pain in the ass förra veckan  dressyr eftersom hon bara ville
springa fortare o fatta galopp. så det ser inte bra ut just nu!
Så nu kan jag inte rida på nån dag tills såret har läkt lite så det inte gör dö ont
varje gång jag rör handen! Annars f¨år jag bita ihop o rida ändå¨!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0