-

Inlägget publicerades: 2012-07-05 Klockan: 07:36:57
hej hej!

Jag är uppe tidigt idag eftersom jag ska till ULLARED :D
Sjukt taggad vi kommer komma fram runt två och ni vill inte veta hur jag om min
syster ska spendera dom 3 kommande dagarna o.O
Mamma och pappa åker vidare ner till Göteborg så vi blir själva i 3 dagar åxå. naajs!
Igår så red jag en lång tur på Bella hela 9 km blev det men det var sjukt varmt och ponnyn
hade ju inte humöret på topp utan skulle stanna och bråka hela tiden.
Tog lite bilder men hittar inte kabeln mellan datorn och mobilen (sitter ju fortfarande på laptopen..)

Nej nu måste jag skynda ska till stallet nu och fixa iordning allt. Min syster och hennes kompis har
hand om Bella under tiden jag är borta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0