-

Inlägget publicerades: 2012-07-18 Klockan: 12:21:04
Hej hej!
bloggen har sommarlov vettni därav uppdateras den inte lika ofta! ;)
Hursomhelst så har jag kommit hem från Ullared nu , chansar på att allt gick runt 5.000kr UPS!
Under tiden så har min systers kompis ridit Bella under tiden. Han åka ner till stallet och kolla
På i söndags och gud så fint hon gick. Eller ja hon gick sjukt mycket bättre än vanligt kanske jag
ska säga!
Igår så red jag bella och jag fick verkligen den härliga känslan som jag såg när jag stod på marken.
Sjukt härligt. Checkade bara av henne lite på volten och sen red jag ut.
Tog lite trav och nam nam trodde ärlgt att vi flög.
Kände liksom inte att hennes benen nuddade marken ens!
I galoppen så gick hon så jvla bra ( hon som ridit henne under helgen har bara fattat ngn galopp då
hon bara rusar iväg) men det gjorde hon inte nu, tog fattningen på  0.1 sekunder och den var så
mjuuuuuk. Haha kunde äntligen sitta ner utan att studa ur sadeln! Men hon brukar inte vilja
ta riktigt fattningar på volten, har väl att göra med att hon inte orkar bära upp sig på en sån liten yta.
Idag var hon dock inte lika trevlig avcheckningen på volten gick jätte bra men sen red jag ut
och tog ''bråkvägen'' och ja vi stod ju still en hel del kan man ju säga.. Men det gick bra ändå!
Blev inte så mycke arbete i traven och galoppen då jag var tvungen att fokusera på att hon skulle
gå där jag ville samt att inte flyga över öronen när hon tvärnitade hela tiden.. ;)

Nu ska jag iväg igen, drar till finland i en vecka. Min systers kompis tar hand om Bella under tiden,
hoppas Bellis sköter sig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0