galenponny.com

Inlägget publicerades: 2012-12-18 Klockan: 22:17:54
Tjingeling därute!

Idag och igår har jag jobbat vilket resulterade en halvt trasig rygg.
Blir så när man mockar massor av boxar och fixar miljoner av höpåsar
( var av höpåsarna jag fick ont i ryggen av..) så nu går man på en voltarenkur
och hoppas det går över tills imorgon. Gör så himla ont!!

Bella har stått i pricnip i en vecka p.g.a att jag varit sjuk. Hon har ju även blivit
brunstig nu mitt i vintern (kanske för att hon går bredvid en helgalenbrunstigtsto
i hagen, det var samma sak i sommras, whatever) så nu går hon själv ett tag, eftersom
killarna i hagen klättrade, snark. Jävla ponny asså! så idag var hon ju galen och rida på.
Hon var mer vägrig än vanligt, ville inte gå o.s.v, men det va ju inget ovanligt.
Men några gånger ''hoppade'' hon in i travan så jag flög bak, gaaah! Min rygg...
Och inte nog med det så gick hon helt som vanlgit men sen helt plötsligt
så flyger hon åt höger och börjar galoppera, WHATTHEFUCK?!
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när det biter i hela ryggen!
Hon har aldrig hållt på så, så man var ju inte precis beredd på skiten.

Sen så tog jag lite galopp, kände att hon behövde explodera av sig lite innan
jag flög av. Och jag vet inte riktigt hur hon galopperade.. Ena bakbenet var på
andra sidan vägens medans frambenen slog knutar på sig själv. Gah glad att
jag lever ännu! Och vid avsaktningarna så studsade hon och drog in huvudet och
Ja var helt galen helt enkelt. Var ju en väldigt bra tur för min rygg kan man ju säga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kanske behöver träna ryggen så du blir starkare i den? Man ska ju inte få ont av varken höpåsar eller mockning om man har bra ryggmuskler...

2012-12-18 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0