Duktig ponni

Inlägget publicerades: 2012-12-08 Klockan: 01:12:03
Tjingeling!
Idag passade jag på att rida vid lunchtid för att få rida i LJUS.
Beliis var så himla underbar i gången idag, så jag både kunde linda
sätta i brodd bak utan problem! Sen fick jag även fnattryck och skulle
ha cerise på henne. Jag vet inte hur jag tänkte där egentligen Obestämd
men cerise är faktiskt min favvofärg så det får faktiskt gå på en fux nu PUNKT.

Ridturen gick apbra, skötte sig jätte bra hela vägen, vi fick bokstavligen kravla
oss fram på gångvägarna där inte dom plogat. Det var riktigt äckligt faktiskt,
snön var halvhård så hon sjönk ner och sen var tvungen att lyfta ur benet
ur hålet innan hon kunde ta nästa steg, blääää!
Gjorde iallafall ett tappert försök idag med att rida dressyr på ängen.
Men ja det gick typ i 170 och sen en ponny som skulle göra glädjeskutt
i vartannat. Så himla knäpponny ibland !! Flört


Provade även nya stalltäcket jag köpte häromdan, är från källqvist och tyckte det satt bra (även
om bilden är JÄTTE orättvis) det var typ första täcket som var lagom stort i bogen och på höjden (förutom
hööks ponnytäcken som i övrigt SUGER!!)


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker hon var snygg i rosa! Rosa är alltid snyggt ;)

Svar: Haha ja det är klart! :)
Emma Nilsson

2013-01-04 @ 21:27:21
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0