Ridpasset

Inlägget publicerades: 2011-09-11 Klockan: 18:53:05
Idag blev det ingen lektion tyvärr. Hon skulle och kolla på häst så det blev inställt!
Men jag red ändå dressyr och hade min nya super snygga outfit på honom ändå. Han var verkligen
asfin i den!
Han var jätte mjuk idag och följsam, gick klockrent i båda varven och böjde exakt så mycket jag ville.
Halterna satt perfekta och behövde näst intill bara tänka halt så gjorde han det. I traven gick han stuntals
jätte fin. Då fick man verkligen den perfekta känslan. Han bar upp sig själv bättre än vanlig och inte alls
lika hängig i huvudet som han brukar. Utan han var lätt för handen och bar somsagt upp sig själv.
Han var sprinig på ett ställe när jag red och skulle bara springa iväg, men hittade knepet och ställde honom överböjt innan så han skulle glömma bort det. Avslutade när det verkligen kändes som bäst och red ut och
tog en galopp.

Det är verkligen dom här dagarna man vill minnas föralltid ♥



Syns det förresten att han är duschad igår?! ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe, så går det när man har stått och fotat en hel dag och inte orkar vara seriös längre ;)

2011-09-11 @ 21:47:02
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fin pålle :)

Älskar schabraket!

2011-09-11 @ 22:21:03
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0