Tur i oturen

Inlägget publicerades: 2011-09-30 Klockan: 14:32:58

Vet inte om jag berättat detta och eftersom inte sökrutan på blogg.se verkar funka så kör jag hela historian igen!
Förra veckan så skulle jag skicka ett par ridbyxor jag hade sålt med posten.
Åkte med moppen till en brevlåda och knögglade ner dom i lådan. Dom var liite stora men dom var ju mjuka så det var bara att ta i lite! Men när jag sen är på väg till stallet så kommer jag på att jag glömde sätta på frimärksjävlarna. Och det var ju inte en eller två, utan sex styckna! Fan vad arg jag blev på mig själv och i samma veva så glömde jag såklart bort att
skriva mitt namn och adress (avsändare) Så mailade köparen och berättade om min klantighet. Erbjöd att hon skulle maila över hennes kontonmr till mig så jag kunde föra över portot igen eftersom brevet skickas till henne men hon måste lösa ut det för porto. Men hon skickade inget kontonmr till mig så jag antog att hon gjorde det sen. En vecka efter mailar hon
och säger att ridbyxorna kommit hem till henne utan att hon behövde lösa ut dom. Hon sa även att jag inte behövde skicka tillbaka portot. Vilket jäkla flyt va? Ska nog börja skicka brev med posten utan frimärken.. Haha det verkar ju funka! ;)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Om hon hade behövt lösa ut paketet hade du inte bara behövt betala 36 kronor för portot utan även en avgift för att frimärkena saknades. Så du hade verkligen tur! :)

2011-10-01 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0