Sammanfattning

Inlägget publicerades: 2011-09-22 Klockan: 09:26:24

Har inte uppdaterat på ungefär en vecka, har varit sjuk men den riktiga anledningen
är för jag har verkligen inte kommit på något att skriva om! Och jag har heller
inga bilder att lägga upp, bloggen blir så förjvligt tråkig om det bara är massor av text!

Idag så ska jag åka och fiska fram tills på Söndag, Amadeus får stå under tiden det handlar bara
om två dagar. Veckan som gått så har vi förmesta dels ridit ut i skogen, hade även träning i Söndags
och då galoppera vi även lite. Sen så har han somsagt varit en skogsmulle och gått på längre turer i Skogen.
tänkte även idag rida ut i skogen på min nya favvorunda. :)

Här är några bilder på min nallebjörn efter träningen i Söndags,



Efter träniingen så skulle jag motionera min kompis häst, blev ut i skogen då med honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0