Ny header?

Inlägget publicerades: 2011-10-03 Klockan: 19:34:46
Kanske dags för en ny header med tanke på att ludde har åkt,sen är den här designen
väldigt sommrig tycker jag! Men har inte haft någon som kan fota mig senaste månaden
och sen har Amadeus varit ur balans dem senaste veckorna. Men ifall det är fint väder imorgon
så ska jag försöka övertala min syster att stå med Amadeus vid höstlöven så jag kanske kan knäppa
Några nya fräscha bilder på min teddybjörn!

Märkte idag när jag tog in honom hur jäkla mycket päls han fått! Helt otroligt, han har verkligen världens
hömage också, så det blir en jätte fin kombination! men en sak blir han iallafall av med till helgen,eller
ja en del av det! ;)

haha garvar fortfarande över min första header! hahah..


Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte fin blogg! :)

Kolla in den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Kanske byta bildlänk eller följa via bloglovin? :)



Kram F&V på Team Nyrk!

2011-10-04 @ 15:52:33
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Glöm inte att du måste göra en header åt mig också! :D

2011-10-04 @ 19:46:04
Postat av: Jonna - tanneryttarna

Fin blogg! :)

2011-10-06 @ 18:25:07
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Lisa - dressyrfocus

Hahahaha allas första headers är alltid skitsnygga! Haha men den du har nu är jättesöt tycker jag :)

2011-10-07 @ 13:15:01
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0