Bett

Inlägget publicerades: 2011-10-28 Klockan: 22:50:32

Ska prova ett nytt bett på Amadeus, ett med koppar i så det blir mer ''sug'' effekt, samt en rulle
som han kanske kan fokusera sig på istället för att fokusera sig på allt farligt när vi rider ut.

Antingen kommer det funka kanon, eller så är det absolut ingen skillnad. Eller åt motsatta håll
vissa hästar klarar inte av bett med rulle på sig då dom blir stressade med något som rullar i munnen.
Står mellan två bett, det lutar mest åt det högra, Ludde hade det ett tag som jag fick låna av min syster
ångrar att jag inte provade det på amadeus när jag hade chansen.. men men.
Det bettet som det blir kommer jag endast använda vid uteritter, när han går på banan så fokuserar
han bara på mig så där behövs det inte. Dom är ganska billiga så det är ju inte att jag förlorar så jätte
mycket på det. (om man inte räknar med frakten då..Flört )



både bettena finns på hastprodukter.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0