Ullared!

Inlägget publicerades: 2011-11-01 Klockan: 09:02:00
Helgen den 12-13 ska vi dra till Ullared, tredje gången för iår!
Jag är verkligen sjukt beroende att gå runt på hästavdelningen där.
Har ungefär 4000 kr att shoppa loss för, men ska hålla i pengarna liiite,
det är ju faktiskt Globen horse show två veckor efter!
Något säger mig att jag inte kommer ha ett öre kvar efter månadens slut Oskyldig

Saker jag köpte på globen förra året:


Komiskt att om man söker på Globen horse show annexet så kommer denna bild upp på google


Kommentarer
Postat av: emma

åh shs där ska jag jobba iår :D så kom förbi Sjöhagen montern! :D

2011-11-09 @ 18:57:52
URL: http://teamrunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0