Röd outfit, blir dett hiss eller diss?

Inlägget publicerades: 2011-11-22 Klockan: 15:17:07

Nu ska jag ut till stallet och ta hand om pållen , blir nog att rida lite på banan idag och forsätta där jag slutade igår.
Hade velat inviga mina nya röda ridbyxor samt benlindorna, men vill att någon ska ta outfitsbilder, så jag får se hur det ser ut samt att lägga upp något här!
Jag tror inte jag kommer köpa något rött schabrak för att matcha med, tror det kommer bli för mycket faktiskt. Tror att mörkblå pikè och mörkblått schabrak och sen ridbyxorna + lindorna kommer bli riktigt snyggt. Nu är det ju iofsig för kallt o rida med Pikè men det får jag göra i sommar om jag nu tycker att rött är fint på honom! ;)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Om det blå schabraket hade röd kant vore det kanske ännu bättre :)



Jag tror han blir snygg i rött :D

2011-11-22 @ 22:11:22
URL: http://skruttenli.blogg.se/
Postat av: Tova ♥

Fin blogg!

2011-11-24 @ 17:12:17
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0