Hemma från Ullared nu!

Inlägget publicerades: 2011-11-13 Klockan: 21:58:27


Aaah vad skönt det är att komma hem, har rest hem sen klockan halv och kom hem för 30 min sedan! Handlade för ca 3000 kr (om det nu är intressant) Blev såklart mest hästgrejjor!

Ska kolla igenom allt och snabbis, och sen leta reda på en film som jag köpt och slappa framför den innan jag går och lägger mig. Imorgon lovar jag att kasta upp (kvalité) bilder på nästan allt. Det är en hel del, och allt är ju inte så intressant!

bjussar på med dessa bilder som är sveriges sämsta kvalite men bättre det än inga.
Blev nämligen liite mycket grejer i en liite för liten bil. Men det gick! ;D

nästan fullpackad bil..



..och sen ska lika mycket till ska in!


Kommentarer
Postat av: Fraj

Ullared är fan världens bästa grej!

2011-11-15 @ 13:49:00
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0