fullproppad månad!

Inlägget publicerades: 2011-11-08 Klockan: 11:26:26
Var på skaldjurskryssning mellan lördags och söndags och hann inte uppdatera i Lördags innan
vi åkte! igår när jag kom hem så var det direkt till stallet och sen lägga sig, la mig vid ca halv 10
men somnade inte förren vid 1! Låg och vred mig i sängen och lyssnade på radio i hörlurarna för
att kunna somna, ingenting hjälpte!
Så idag är jag super trött hade morgonen i stallet också. Ska snart tillbaka dit för att aktivera Amadeus.
Får se vad jag hittar på idag, vet inte om jag orkar rida, skulle behövas jag åker nämligen upp till härnösand
idag och kommer hem imorgon. På torsdag jobbar jag och på Lördag åker vi till Ullared.
Fullproppad månad? -check!


Kommentarer
Postat av: Emma

finfina bilder!!

2011-11-09 @ 18:56:49
URL: http://teamrunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0