Min lilla wbe ponnyplutt!

Inlägget publicerades: 2011-07-01 Klockan: 00:22:31
Isch! Hovslagaren har ännu inte kommit ut och satt på Amadeus en ny sko.
Lite halv drygt för jag vill rida honom typ NU! Han är verkligen en på miljonen
och helt underbar och rida om man bortser från hans egna lilla gångart..
Känner det nu med Ludde att jag aldrig skulle vilja byta min Wannabe ponny-plutt
till någon annan häst! Vi är som två bitar som inte blir hela utan varandra. Och
varje dag jag rider så tar vi ett steg framåt och ibland två. Han är verkligen en amazing
häst (sålänge inte ston är inblandade i bilden såklart). Han har lite skavanker där och lite
skönhetsfel här. Men what so ever! Han är verkligen arbestvillig till hundra. Och har en personlighet
som räcker till ännu en till häst! Han vill ha allt på sitt egna vis och gillar inte om man gör
saker som han inte är med på. Envis som fan alltså, man kan ibland tro att han är en shettis så som han
håller på.. Och direkt när han är missnöjd med något så visar han det på en gång! Iofsig kan det vara
en nackdel eftersom han är missnöjd med typ allt.. Haha! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0