Godmorgon!

Inlägget publicerades: 2011-07-22 Klockan: 09:48:42
Starten på denna dag har inte varit en höjdare kan man säga. Har varit i stallet och fångat
in en häst på rymmen, samt att i natt var min syster tvungen att åka ner till stallet och dra ut elen
till hagen. Åskade så i satan inatt. Nu ska jag äta frukost och chilla lite och sen bär det av till stallet
igen där jag ska ha ridlektion för första gången på över 1½ år. Sjukt spännande, men lite nervöst också
för jag har ingen aning om vad jag ska ha för bett och hur jag ska rida fram utan att trötta ut Amadeus.
Han är ganska speciell om man får säga det själv. Man måste nämligen värma upp exakt så han blir varm
men inte så att han tycker det är jobbigt. Och tro mig min häst tycker ALLT är jobbigt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg! :)

Gillade din header, riktigt snygga bilder! :D

2011-07-22 @ 23:29:30
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0