Film!

Inlägget publicerades: 2011-08-22 Klockan: 20:26:15
När man äntligen kan bli filmad när man rider så blir Amadeus på
bitter humör. Han var det även i Lördags när jag hoppade, bockade och studsade hit och dit.
Igår vid dressyrpasset bockade han 1 gång. Avslutade då passet och red ut.
Vet att något inte riktigt stämmer med honom när han är sån.
Ser nu på film att jag måste köpa en ny sadel. Sitter framåtlutad som bara den.
rätar jag på mig så får man fruktansvärt ont i ryggen. Sveriges oskönaste sadel eller?

Här är en film, ser ut som jag rider som en kratta.. ''/


Kommentarer
Postat av: beatrice

Såg bra ut tyckte jag, snygg häst! :D

2011-09-06 @ 14:58:03
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0