Stel, stel , stel

Inlägget publicerades: 2010-10-11 Klockan: 19:17:28

Nu ska vi se, jag hade inte någon motivation att blogga igår.
Så det blev inget.

Hästen får inte gå i hagen som jag slet så in i h*lvete med.
Eller ja det är mitt egna val då han brallade för mycket,
han får egentligen knappt röra sig innan såren läkt.
Så han får stå inne tills såren är helt läkta.

Han var grymt grinig idag i gången när jag borstade honom.
Han bet efter mig när jag gick förbi. Han är inte elak, utan han nafsar
mera efter en.
Antagligen p.g.a pälssättningen så har han ont i ryggen, och att han nu stått
inne i snart 3 veckor det gör ju också att han blir stel i ryggen. ;)


Hittade  en bild som va redigerad, (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0