Rensa ..

Inlägget publicerades: 2010-10-08 Klockan: 14:04:42
nu ska jag sätta på mig fettjocka handskar, och en fettjock mössa.
För nu ska jag ner till stallet och rensa hagen från alla förbannade kardborrar!
Dom är höga som träd minst 1 ½ meter, och sen när man ska klippa av roten
så får man alla kardborrar i håret.
Hoppas att det var vid den här tiden på året då man bara kan dra upp hela kardborrer,
med rot och allt, blir såå himla mycket enklare då!
En sak som jag inte förstår mig på är att hagen är kanske 5*15 meter
och ändå så är det ca 40 Kardborrträd där inne. Helt otroligt..
han får gå ut i Sjukhage imorgon, om han nu ens vill vara kvar i hagen.
Måste slå ner ny stolp, för stolpen som är nu är max 1 meter hög, och tråden ligger typ på 90 cm?
Så om jag vill ha kvar min häst i sjuk hagen så får jag ta och göra det! ;)


Har Korint idag också, hoppas det inte börjar regna bara! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0