Morgon i stallet..

Inlägget publicerades: 2010-10-23 Klockan: 11:50:18
Sitter här vid datorn och håller på att dö av trötthet!
Hade råkat stänga av väckarklockan i morse, så flög upp ur sängen
när mamma ringde mig.
Hade morgonen i stallet idag, tur nog hade mamma redan åkt ner och gett alla hästar
mat. Så det var bara att sätta på täcken och ta ut dom.
Men gud var arg jag blev, nästan alla kryssgjordar på hästarnas täcken var för korta!
Fattade inte vad det var som var fel, antagligen för att dom hade ett flecce täcke på 
sig, och utetäcket var fodrat med flecce.Helt omöjligt att få det ligga bra då ju ;) 

Mockade, fixade hö och kastade ner 23 höbalar från loftet gjorde jag också på morgonen
ska dit igen om några timmar och rida. Hoppas han sköter sig idag, är alldelles för seg
för att sitta kvar på en studsboll idag!(:  


hittade en bild på hur Amadeus faktiskt ser ut efterVARJE ridtur. Även om det är en skrittur på 20 min så ser han likadan ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0