Lika korkad häst, som vanligt..

Inlägget publicerades: 2010-10-15 Klockan: 14:27:44
hade planerat att ta ut amadeus vid 8 imorse.
så kom till stallet vid 8.30
och ingen va där..?
Hästarna hade fått mat och morgonfodraren som var ansvarig var
och handlade emellan. Jätte smart ide att göra saker under tiden
hästarna äter, men jag kunde ju inte ta ut Amadeus då!
Så fick åka hem och sen åka ner igen vid halv 12 och ta ut honm.
han var Lika dum i huvudet som alltid vid grinden.
idag ville jag dock vara på den säkra sidan så jag hade stålhettsskor
och hjälm.
Ska försöka kanske öva antingen imorgon eller nu när jag åker ner till stallet att
gå ut och in genom grinden tills han lägger av!
Vill inte att någon annan ska ta ut honom när han håller på sådär, Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0