Kan det stämma.??

Inlägget publicerades: 2010-10-26 Klockan: 08:00:00

Vägde den nya lucern sorten igår.
Hette ''lusern Piller'' (dock lusern pellets på SV)
Iallafall, 20 dl = 1 kg. Kan det verkligen stämma ? :O
Jag tycker det låter som sjukt mycket..
Nu ger jag honom 16 dl, men Lusernen kommer ju ta slut på
en - två veckor om jag tar så mycket.
Tur nog så början vi snart med hösilaget, super duper huper
bra näring i det. Så det räcker med B,E-vitamin och mineraler.
vilken jag bara gett honom förut med fast Lusern med.

jag förstår inte att folk ger flera miljoner olika sorter av krafft
på samma gång. Okej min häst verkar få energi från luften han
andas, för han har ingen brist på den kan man säga. Så har
aldrig gett någon krafft till honom ..;)


Kommentarer
Postat av: Romana

Svar: hhaha yees det ska dom! OCH massa annat,:)

plus yes, den ska t.o.m vara högre xD

2010-10-26 @ 17:36:58
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det stämmer nog. Med "vanlig" pellets är 12,5 dl=1 kg. Och lusern är nog lite luftigare. :)

2010-10-27 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0