fullt upp !

Inlägget publicerades: 2010-10-12 Klockan: 12:03:32
Nu ska vi se, jag har massvis att göra.
(Känns det som!)
Dom som skulle komma och kolla på Amadeus, blev inte av.
Så dom kommer idag istället vid halv 6, känns som en bättre tid
eftersom alla hästar gått in vid den tiden, och han är lugnast när
alla är inne!

Jag har korint idag, hade tänkt tror jag att Tömköra henne.
jag orkar inte rida, så det blir nog så. 
Sedan mocka 2 boxar, fylla på dubbelt många höpåsar, vattenhinkar
och mathinkar. Och allt det ska jag försöka bli klar med tills halv 6! 
Blir även att kolla såren idag, hoppas bara inte dom gick upp när han sprang så Mycket
i Lördags. Även om dom ser nästan läkta idag ut, så får han inte gå ut förren i Helgen. 
Vill inte gå för fort fram och riskera att Såren går upp igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0