fel höpåse (IGEN!!!!)

Inlägget publicerades: 2010-10-04 Klockan: 20:04:14

Gud vad arg/trött/besviken att folket i stallet jag står i, inte kan ta ansvar -som vuxna borde göra-

Jag kommer ner till stallet i frid och fröjd till stallet, och mockar och borstar honom ink. klipper hovskägg m.m . Sen när jag ska åka så kollar jag bara in i ''höboden'' för att kontrollera
att alla höpåsar var fyllda som jag fyllde vid klockan 2 ungefär. Jag hade förväntat mig
att middag var tom eftersom middagspasset redan hade varit.
men nej.. Middag var full medans kvällen var tom!?
DET ÄR 3:dje gången på 20 dagar som han inte fått sin mat eller något blivit fel.
Okej alla gör misstag, det är mänskligt.
men inte ens den som har bråttom ''råkar'' väll ta fel höpåse.
Det står ju KLART och tydligt,
5 AMADEUS MIDDAG .
Men blir så trött för att dom tycker att allt är jätte viktigt för sina egna hästar, och sen skiter dom fullständigt i om det händer upprepade gånger missar för dom andra hästarna!
När jag har passet så glömmer jag hellre ute min egna häst än att glömma ute någons annan.
vilket inte skulle hända, att jag glömmer en häst ute. Men ni förstår poängen.Haha!



Kommentarer
Postat av: Anna i stallet.

Jag har redan bett om ursäkt till dig och när jag ser det här känner jag som ett stort hugg i ryggen. Ja, jag gjorde fel och du vet varför. Det var inte meningen, och verkligen inget vi gjort medvetet eller med flit. Det bara blev i all sin hast utan att jag tänkte mig för.Jag tycker egentligen inte att jag behöver ursäkta mig så mycket som jag gör efter att jag har läst det här.

Det var riktigt elakt skrivet. Har du något som du vill säga till mig/oss kan du ta det face mot face istället för att skriva på din blogg.

2010-10-05 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0