Clean the air..

Inlägget publicerades: 2010-10-05 Klockan: 20:41:54

citat: ''okej alla gör misstag, det är mänskligt''

Jag fick allt förklarat i stallet idag, och jag menade absolut inte med det här inlägget att det ska
tas personligt för den personen jag menade, jag menade inte ens på någon person. Jag satt inte
och tänkte nu ska jag hacka på den personen. Jag visste inte ens vem som hade gett Middagen till
alla hästar.

Det enda är att det är tredje gången, och första gången då tog jag det bara. - Aja det är nytt med fodret och intag o.s.v- andra gången tänkte jag - Aja , första gången dom gick in på middagen-
och igår så var jag inte arg, utan besviken bara,jag visste inte på vem jag var det på eller varför.
Amadeus har säkert inte fått mat/hö över 10 gånger vi stått i det stallet.
Men när det händer allt på samma månad, så är det för mig ett slag i ansiktet:
 ''att min häst inte är lika mycket värd'' 
Det är vad jag kände, och jag ville inte hacka ner på någon, och det hoppas jag alla förstår.
Idag, dagen efter känns det bara ''big deal'' men somsagt igår kändes det faktsikt annorlunda.
Nu när jag fick allt förklarat för mig om varför det hade blivit fel  så har jag ändrat uppfattning.

Så jag ber om ursäkt , det var inte meningen att det skulle tas personligt.

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Det är ju inget personligt, men hästarna MÅSTE ju få mat.. man får inte glömma någon!!



Ja, huvudsaken är ju att man har en hovslagare som kan sko bra! :D

2010-10-06 @ 11:43:04
URL: http://cathie.se
Postat av: Stina

"En gång är ingen gång men två gånger är en gång för mycket"



Visst an alla fela (och gör det) jag har stått i sådana stall där jag inte kan lita på att hästarna fått mat som de ska. Ett tips är att diskutera med alla i stallet. Kanske kan man göra något åt det? Ändra rutier/märkning el. dyl så att det fungerar med alla :)



/Från random läsare ;)

2010-10-12 @ 14:18:07
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0