Stakars häst.

Inlägget publicerades: 2010-11-24 Klockan: 10:14:06
Hade utsläpp igår, och sen på kvällen åkte jag o kollade på harry potter
så han inte blogga något igår.
Hur som helst mamma hjälpa mig igår med höet,vattnet och maten till Amadeus
och jag mockade. ''Självklart'' hjälpte hon till med att ta ut hästarna också! :)

idag så lämnade morgonfodraren Hästarna inne p.g.a Blåst.
*Det  blåset ju verkligen jätte mycket ute*
Hoppas nu bara att dom gjorde upp någon deal så han får komma ut idag också?
Stackars häst som ska stå i boxen hela dagen annars.Tror inte att han
är sugen på det när han stått i boxvila i 1 månad + har en förliten hage + inte blir liten.
Lilla hästen har energi ända upp till Öronen. Och det finns ingen hage han kan springa av sig i heller!

Kommer ihåg förra året när han fick gå i den hagen som han går i nu i ½ år.
Och han blev helt virrig i huvudet då jag inte kunde rida honom 4 timmar om dagen
för att få bort all energi han inte kunde få bort själv. Men iallafall då släppte jag honom
en kort stund i en av dom stora hagarna och GUd så glad han blev han sprang
direkt och rullade och hoppade omkring som en dåre. men på Lördag (förhoppningsvis)
så får han komma ut i en STOR hage! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0