Rubrik

Inlägget publicerades: 2010-11-27 Klockan: 13:24:14
Kom precis hem från stallet i denna kyla, det är -1 grad i stallet.
Fy fasen vad kallt...
Hade ett ''litet'' stallmöte om hur vi lägger upp fodringar och allt sånt där.
Jag ska ta 33 % av alla fodringar vilken känns helt sjukt!
men iof så har jag alltid velat ha koll på allt. Och blir irriterad vid fel.
..jag är ett litet kontrollfreak..
iallafall hade tänkt att rida idag,men eftersom vissa folk inte kan vara
hjälpsamma så sket det sig . Han står ju just nu i en förliten hage,
och leker med alla som går förbi på gångvägen.
Och då hade jag planerat att släppa ut honom i en stor hage så han fick springa av
sig innan jag red, annars vet jag att han kommer explodera av energi.
Men det gick inte .. .. Därav får ridningen vänta tills imorgon! :)


En gammal bild från vinterns kyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0