''Planen''

Inlägget publicerades: 2010-11-20 Klockan: 10:00:00

Tänkte ta upp lite vad jag ''förväntar'' eller mina mål med Amadeus.
Jag sa i tidigare inlägg att han inte är byggd för galopp eller högre hoppning.
och då menar jag inte att han saknar muskler. Utan att han inte KAN bygga dom
musklerna. hade han bara inte haft musklerna så skulle jag ju satsa mer men nu
kan han inte bygga muskler, och isånnafall skulle det ta år. Och då menar jag ett 10-tals år.

Men iallafall, jag ska iallafall ha kvar honom tills jag når mitt mål med honom.
Sen kan han inte ge mer, och om inte jag nöjjer mig med det så finns det alltid
andra som faktiskt gör det. Förhoppningsvis så har han mognat mer då. För just nu
beter han sig som en 5- årig hingst som tror att han kan allt, men inte kan ett skit..
Men det jag strävar efter är att få 3 samlade fina gångarter, och starta i Lokal i Dressyr och Hoppning. och högre vet jag att jag inte kommer, så då får jag finslipa mitt mål så att jag verkligen, verkligen blir nöjd! (:
I vår så är han förhoppningsvis bra och jag har kommit igång mera så att jag verkligen kan börja träna
på ALLVAR. Just nu står han av ryggproblem som faktiskt gått över, och hans öga är bra igen
dock rinner det lite ifrån det. Men det blir mindre och mindre varje dag.
Så det är egentligen bara att sitta upp och rida när som helst ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt

2010-11-21 @ 12:17:46
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0