ont i ryggen

Inlägget publicerades: 2010-11-07 Klockan: 11:11:39
har precis bakat silviakaka, ska snart till stallet när den är klar och jag smakat en bit ^^
Har sjuukt ont i ryggen, och jag ska ta in Hösilage idag.
hur lyckat är det..?
Aja grymt skönt att börja med hösilage igen efter hållt på med höt som
sticks, och allt!
Och vem hade turen att alltid kasta ner hö då? jo det va jag.
har röda prickar på hela armarna efter jag kastat ner höet för att det sticks.
Och sen är jag lika död som om jag haft 2 timmar på gymmet.
Vilket kanske är bra, då slipper jag betala pengar för att gå till gym
när jag har det i stallet! ;)

Kan berätta en snabbis om hur det gick igår att rida, var inte på humor för att
skriva igår..
Men iallafall, han va bra när vi red ifrån stallet, sen på hemvägen började han
takta, och bocka. Red på ängen ett tag då, för att gångvägen var blockerad av
männsikor, var inte så sugen att rida förbi dom om han får för sig att bocka.
Tur nog hade han lugnat ner sig och hemvägen gick okej!
Red ett tag på volten efter det för att verkligen få känslan hur duktig han kan vara.
Blir så arg när han dummar sig för jag vet att han inte är så i vanliga fall.
Så då blir jag lite gladare när han går så bra i Paddocken (:


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

sv: ja, & vilken fin blogg du har :D

2010-11-07 @ 21:29:46
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0