neervöööös

Inlägget publicerades: 2010-11-04 Klockan: 12:19:08
Sitter och är helt och håller raslös.
Kan inte komma på något att göra är så nervös för när hon kommer och provrider.
Varför? Jag har ingen aning om varför, är väll nervös ör hur det ska gå. Men
jag tror det kommer gå utmärkt! (:

Funderar på att åka till stallet nu, jag har ändå ingenting att göra.
Så då kan jag lika gärna åka till stallet, fast jag har ingen aning om vad jag ska göra
i stallet i 2 ½ timme! ;)
Det här blev bara ett sluddrande inlägg, så jag återkommer ikväll, för att berätta hur
det gick.. See ya!



Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Haha lite sluddrigt, men lycka till :)

2010-11-04 @ 12:25:48
URL: http://cathie.se
Postat av: amelie

sv. jo det är bra!:D

lycka till med provridningen dom som kommer!:)

2010-11-04 @ 15:51:21
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0