kaaaallt

Inlägget publicerades: 2010-11-08 Klockan: 12:10:31
Fy sjutton vad kallt det är ute! Det var -8 imorse.
Iallafall jag tog in hösilage igår tog in 2 kakor tror jag att det var
för dom väger ju BLY!
och det är verkligen ihoppressat, så blir små kakor av höt som
är omöjliga att dela på, till en vanlig häst hade man inte behövt att det höt.
Men jag som har en ''onormal häst'' kan inte äta om hösilaget är i kakor.
Så jag får stå och dela på alla kakor och fluffa upp höt till honom.
Bortskämda häst asså. Han tar annars i hela kakan och står och skakar
hela huvudet upp och ner,vänster,höger bak och fram. Så då har jag
hösilage exakt över hela boxen, jag får sopa taken när jag mockat för ´hälften
av allt hösilage hänger där uppe. Eller så skiter han i höet som som är i kakor.
Så jag delar hellre på det innan än sopa väggar,tak  och lampor från Hösilage.
Så säger det igen .. Bortskämda häst!


Kommentarer
Postat av: Ida & Hanna - A princess diary ♥

Vill du få lite nya och roliga läsare till din blogg enkelt? Anmäl dig då till DAGENS BLOGG hos oss som pågår just nu.



Lycka till! :)



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-811.html

2010-11-08 @ 14:09:55
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0