Hovis

Inlägget publicerades: 2010-11-15 Klockan: 14:29:27
Fick panik bråttom när jag hovslagaren skickade ''kom till stallet nu, om du kan''
Aha rusha ner till stallet blev det, och tog in hästen lilla som
inte ville komma in. Grimman var föör läskig. men iallafall fick in honom
och då stod han och skakade och frös.

Så efter hovslagaren var där så fick han gå in för dagen.
Ser ingen mening med att han ska stå vid grinden och frysa.
När han kan stå i värmen och äta hö ;)
Är verkligen skit väder ute, är stora ''snöflingor'' som kommer ner nu.
och dom blir till vatten direkt när dom nuddar täcket så han var helt
dyngsur också..
Iallafall nu fick han skor på sig, så att jag äntligen kan sätta i
broddar nu när det blir halt. Så slipper han glida runt som Bambi på hal is :P


Bjuder på en bild med mig Och Dandelion tror det är 70 cm.
men jag tror han missade hindret helt.. 'skäms över färgvalet på tröjan också,
fråga inte hur jag tänkte med den. :S'

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Vilken rolig bild! Finns rätt mycket bilder på honom när han hoppar konstigt :P

2010-11-15 @ 19:59:03
Postat av: |A l i c e|

härlig blogg :D

2010-11-15 @ 21:48:43
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0