hans rinniga öga

Inlägget publicerades: 2010-11-17 Klockan: 15:21:05
Nu begär jag mig ner till stallet.
Tänkte tömköra honom lite i skritt, då det är jätte hårt på banan
för att kunna trava. och han har ju inte vart igång på 2 veckor.
Vet inte riktigt vad orsaken tills hans svullna öga är ännu.
Igår när jag kollade så hade det gått ner.
men efter jag hade borstat klart honom så hade det svullnat upp liite
och börjat rinna. Kan det vara något i Stallet som han inte tål då..?
Han har Nosludd,nackludd och sidoludd på grimman. Det kanske sitter
något i luddet som han inte tål kanske..?
han har alltid haft problem med sommarbeten. Han blir jätte rinnig i ögonen,
och en sommar hade hans öga (det som är svullet nu) svullnat upp
jätte mycket. men det gick ner efter några dagar. Och vetrinären har kollat
på ögonen, och inget är fel. Dock så kollade dom inte när det var svullet.
Ska kolla idag hur det ser ut. Ska ta bort Ludden på grimman och se om
det blir bättre.
vi har inte tagit något nytt till stallet ( vad jag vet ) vi bytte till hösilage för
en vecka sedan. Men det kan väll inte päverka honom nu. eller kan det det? :3

Kommentarer
Postat av: caiza

var gärna med i min dagens blogg! :-)

2010-11-17 @ 19:40:06
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, tömkörning är jättekul!

2010-11-18 @ 10:16:22
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0