Glaaad häst!

Inlägget publicerades: 2010-11-28 Klockan: 12:24:20
Fick ta morgonen idag också, för att den som hade morgonfodringen var sjuk.
har inte kunnat vila ut på 3 veckor nu ju.
ASkul att åka ner till stallet i snöstormen också!

släppte ut Amadeus i sin nya hage , men eftersom det va snöstorm så
kunde jag inte fota, men kan säga att han var HUR GLAD som helst att komma ut
i en stor hage. Han bockade stegrade och lite till!
Satte på Boots på fram ifall han trampar sig själv när han var så glad, han hade ju ingen
aning vart han satte fötterna idag! ;)


enda vinter bilden jag hittade i hagen , när han e en klant, snygg va? ;)

nej nu ska jag till horse show vi hörs efter! :D

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Åh vad härligt! Alltid kul med glada hästar! :D

2010-11-29 @ 12:04:24
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0