gick skit..

Inlägget publicerades: 2010-11-03 Klockan: 19:19:23
Ridningen funkade inte alls idag, han gjorde i princip tvärtemot vad jag ville.
Höger varv funkade bättre än vanligt, men traven var skit och vänster varv.
Jag har inte hittat knapparna på honom i Vänster varv, men gick bättre i slutet...
Därför som man kanske inte tänker på men kollar ni på bilderna så ser
ni att det är bara bilder tagna i höger varv.
Tänkte sen börja trava i höger varv, och tänkte starta i traven och gå in i form.
men tror ni det funkade då, nej då kickade han 2-3 gånger.. Nähä så fick man
alltså inte göra. Så får börja trava på långa tyglar och sen korta upp dom för
att kunna arbeta. Korkad häst? Ja lite..



Kände väll en liten press idag när jag red också, eftersom det är ngn som kommer
och provrider amadeus imorgon. Jag är nervös hur han beter sig, framför allt vid
uppsittning, men sitter och säger till mig själv
'' det kommer gå bra, det kommer gå bra''
och nu hoppas jag att det också går bra! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: joo bästa serien ! :DD

2010-11-03 @ 20:11:44
URL: http://josefinek.se
Postat av: jenniesfotoblogg ♥ (FOTO & KLÄDER)

det går säkert bättre nästa gång ;)

2010-11-03 @ 23:01:40
URL: http://jenniesfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0