Amadeus är ''skadad'' igen.

Inlägget publicerades: 2010-11-16 Klockan: 12:28:21

Nu är hans rygg helt normal igen , reagerar inte när jag trycker och
känner på den. Så  igår hade jag tänkt att Tömköra, när jag märker
att hans vänstra öga är svullet. Och det kliade förbaskat mycket i det.
förhoppningsvis så har han bara slagit i sig någonstans eller så..
men det konstiga var att jag såg inte att han var svullen vid ögat
förren jag satte på tränset. Och då tog jag av allt och la in honom i
boxen igen. Och då började det små rinna från ögat så han lär ha
gjort något precis innan jag började rykta honom..

Får se hur det ser ut idag.
blir så trött nu när han är frisk från det ena blir han sjuk i det andra.
Blä, vad blir det efter ögat sen då..?   Tyst





Kommentarer
Postat av: Jennifer

guu så fin din häst är :)

2010-11-16 @ 15:57:30
URL: http://nozlihn.blogg.se/
Postat av: Anonym

att det kliar och rinner beror på någon slags infektion. det kan inte börja rinna på bara någon minut, det tar ett tag

2010-11-17 @ 03:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0