Videoinlägg!

Inlägget publicerades: 2010-08-02 Klockan: 21:50:09
Videoinlägg! Eller det skulle bli ett, eller det blev ett men
vet inte vad som händé, tror att solen gjorde så att det blev mörkt eller
något, sjuuukt irriterande iallafall!
Gud vill verkligen inte att jag ska lägga upp en video ;)

Men nu lägger jag upp den iallafall!
även om man inte ser något, så är det nånting.
Den är helt svart men när jag rider förbi så blir den normal.
Jag ska rida henne igen på Onsdag, torsad,fredag,lördag och söndag.
Så någon dag så blir det en ordenlig video, och ordenliga bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Vad roligt det ser ut. Man hör bara någon som rider runt och ibland ser man ett huvud skumpa förbi XP

2010-08-03 @ 07:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0