kommer inte på nån rubrik ><

Inlägget publicerades: 2010-08-05 Klockan: 18:46:12
Vi tog en 40 mins runda jag och Amadeus.
Var såå trött på den vägen vi alltid gick.
Så nu så gick vi 10 min längre än man skulle gå.
Men .. skit samma ;)

man måste gå igenom en jätte tät skog eller vad man ska
säga av Björk, och just när vi går igenom så är det nått djur i skogen som
springer iväg, och Amadeus blev sjuukt rädd! Och stigen är så smal
så jag gick först och han efter, och då sprang han rakt in i mig, men
ja han han stanna innan det blev någon smäll. Haha. Han blev nog bara
överraskad av att nått prasslade till i buskarna :P


En random bild på Amadeus i vintras, blää för vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0