Knäpp häst!

Inlägget publicerades: 2010-08-08 Klockan: 20:05:27
gud vad tittig Amadeus var idag när jag red!
Det var massvis med folk ute som både gick med hundar och
även svamplockare, och dom var farliga.. Eller inte

Igår när jag red så gick jag förbi kossorna, eller grusvägen
slutar vid kohagen och där är en vändplan med några träd i mitten.
hade tänkt att gå runt vänd planen, men ja det var lättare sagt än gjort!
Alla kossor stod vid grinden och rå glodde på honom, förstår att han var rädd
men så rädd behövde han inte va. Så vi kom aldrig runt vändplanen, men fick honom
en bit iaf :)
Idag stod inte korna vid grinden, så tack gode gud kunde jag rida runt
och sen vända..
men förstår honom han har stått i 5 veckor och inte fått trava elr galoppera ;)


Hittade en Random bild sen nått år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Fan vad snygg jag är då!

Syns ju inte att det är julafton direkt...

2010-08-08 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0