Hööks och horze :D

Inlägget publicerades: 2010-08-09 Klockan: 20:30:18
Det har varit en full rulle dag idag med.
först åkte jag till hööks och Horze och kollade.
Slutade med att jag faktsikt bara köpte en Schabrak med
matchande benlindor på Horze.

Sen tog jag en runda med Amadeus och Jennie som sällskap.
Himmel och pannkaka vad lugn han var idag!
Njöt verkligen när han gick med sänkt huvud, och brydde
sig inte om alla ''läskiga'' skyltar och container m.m :)

Sen blev det barbacka ridning på Korint en sväng.
Kändes som om hon ömmade i ena fram i traven.Så det
blev att gå på mjuk och bara skritt .. ;)

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och försöka få alla mina
grejer sålda som behövs! Han kvar ett 115 cm ponny täcke från Pedro.
Och det var lixom 3 år sedan! ><


Slänger in en bild på min första hyrponny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0