Film : korint hoppning

Inlägget publicerades: 2010-08-20 Klockan: 23:00:27
Blää! har suttit i 1 - 2 timmar för att få ihop en bra videoblogg nu.
Spelade in hela 19 min av hoppningen. Därav fick jag 2 okej minuter.
För nämligen en liten ponny tycker det är kul att sträta emot.
Ena hållet på Hindret var jätte roligt att hoppa medans andra gick inte alls!
Hon brakade in i hindret vilket hon tyckte va kul för då hade hon en ursäkt att
inte hoppa hindret alls.. grr!
Ni får se braken också, och några fina vägringar :D
Alla hopp ser i priincip likadana ut ;)

och jag vet att det är egentligen tillräckligt lågt för att hoppa stillastående.
Men går verkligen inte att få över henne stillastående, helt och hållet OMÖJLIGT!
Spöt har jag inte med mig, då jag tycker hon ska tycka det är roligt att hopppa
och iinte bli tvingad över! :)




funkar inte videon? prova att vänta ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0