bilder jiho!

Inlägget publicerades: 2010-08-17 Klockan: 19:52:23
Idag tog jag faktiskt bilder på Amadeus!
Stolt, haha.
har försökt att tvätta alla hinkar och lock till hans mat
idag också. Men gud så '' lugn'' han var idag, eller ja jämnfört med alla
andra dagar så har han verkligen lugnat ner sig.
jag förstår mig inte på honom ibland, varje gång jag rider förbi en bil när jag
inte är nära stallet så blir han helt och hållet avslappnad och sänker huvudet
och går hur lugnt som helst förbi den. Hmm, kan det inte alltid åka en bil bredvid oss
när vi är ute och rider. Då skulel han kunna slappna av mer. hihi ;)









nya pannbandet ingen bra bild , han vägrade stå still när jag skulle fota!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, oj! Här var det snyggt värre! ;)

2010-08-17 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0